In de kijker: Patrick Van Horenbeeck

9 augustus 2010 door admin

Wie Patrick nog niet heeft opgemerkt in onze stad is er zeker de laatste jaren niet meer geweest, want reeds zolang maakt hij deel uit van de reinigingsdienst van Aarschot.

De metgezel van één van onze trouwste leden, met name Heidi Rosseels, is een man waar men nooit tevergeefs beroep op doet….hij is tot alles bereid. Het zijn zulke mensen die een vereniging rechthouden.

In een vorig leven stond Patrick, die 5 jaar lang kassier geweest is van onze jongeren, in voor het onderhoud van de stadsfeestzaal. Zijn mutatie naar de reinigingsdienst was dan ook een logisch gevolg.

Naast film- en muziekliefhebber (vooral Schlagerfestivals boeien hem echt!) is hij samen met Heidi een gewaardeerd bestuurslid van de Langdorpse wandelclub ’t Pinguinneke. Blijft er nog wat vrije tijd over, schuimt hij al even graag de rommelmarkten af.

Momenteel is hij druk bezig om zijn liefdesnestje te verbouwen samen met Heidi. Mogelijk en hopelijk wordt dat de basis van een nieuwe generatie overtuigde CD&V’ers …

Dit bericht werd geplaatst op maandag, 9 augustus 2010 om 16:17 als onderdeel van In de kijker!. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.